Veelgestelde vragen

  • Bestellen
  • Ik heb een bon
  • Zakelijk
  • In welke waarden is de Nationale Bioscoopbon verkrijgbaar?

    De Nationale Bioscoopbon is verkrijgbaar in waarden tussen €5 en €150. Je kunt zelf het bedrag bepalen. 

  • Hoeveel Nationale Bioscoopbonnen kan ik bestellen?

    Je kunt tot 10.000 Nationale Bioscoopbonnen bestellen via deze website. 

  • Wat zijn de order- en verzendkosten bij een online bestelling?

    Voor alle online bestellingen geldt dat de verzendkosten gratis zijn. 

  • Worden er extra kosten gerekend voor het ontwerpen van een eigen kaart of het meesturen van een persoonlijke videoboodschap?

    Nee, er worden geen extra kosten berekend voor het meesturen van je persoonlijke videoboodschap en/of een persoonlijke tekst voor op de verpakking. Bestel je een fysieke cadeaukaart met je eigen afbeelding, dan wordt er € 1,75 (incl. BTW) per kaart in rekening gebracht voor de productie. 

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Bestellingen vóór 14.00 uur worden dezelfde werkdag verwerkt en aangeboden aan PostNL. Bestellingen ná 14.00 uur worden de volgende werkdag aangeboden. Bestellingen in het weekend óf op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en aangeboden. De bestelling wordt meestal binnen 2 werkdagen geleverd ná aanbieding aan PostNL.

    Omdat wij geen invloed hebben op de bezorging kies je bij ons een verzenddatum en geen bezorgdatum. Bestellingen worden verwerkt ná ontvangst betaling! Bestel je meer dan 20 kaarten met eigen foto of artwork, houd er dan rekening mee dat de levering een dag langer kan duren.

    Heb je gekozen voor een specifieke verzenddatum dan bieden wij je bestelling op die datum aan bij PostNL. Houd er rekening mee dat PostNL niet op maandag bezorgt en dat bezorging rondom feestdagen langer kan duren. Wij raden daarom aan om tijdig te bestellen en de verzenddatum iets ruimer van te voren te kiezen.

    Pakketjes worden verstuurt via GLS (General Logistics Systems). Let op: Pakketjes kunnen niet bezorgd worden op een postbusnummer!

  • Ik wil de Nationale Bioscoopbon elders laten bezorgen. Kan dat?

    Ja, je kunt een ander afleveradres opgeven. 

  • Ik heb een fout adres, huisnummer of datum opgegeven. Wat nu?

    Voorkom dit door foutmeldingen niet te negeren en controleer alsjeblieft alle gegevens nogmaals voordat je de bestelling definitief maakt. Na betaling kun je de gegevens niet meer wijzigen en/of een bestelling annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via telefoonnummer 040-2901653. Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

  • Past het filmblik in een brievenbus?

    Maximaal 2 filmblikken worden verstuurd in een envelop die door een brievenbus past. Vanaf 3 flimblikken maken we er een pakketje van, wat persoonlijk aangenomen moet worden. Als je niet thuis bent, dan ligt er een briefje in je brievenbus of het pakketje wordt bij de buren afgegeven.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt betalen met iDEAL óf kiezen voor een overboeking. iDEAL is een makkelijke en veilige manier van online betalen via internetbankieren. Bij beide betaalmethoden verwerken wij je bestelling ná ontvangst van je betaling. 

  • Kan ik een factuur ontvangen?

    Wanneer je betaalt via iDEAL dan ontvang je bij de betaalbevestiging een PDF van de factuur.

    Als je kiest voor de betaalmethode 'overboeking' dan ontvang je een PDF van de factuur bij de orderbevestiging. Tevens ontvang je een email van onze paymentprovider Buckaroo met daarop het betaalkenmerk en het IBAN nummer waarop je het bedrag kunt overmaken.

  • Moet ik de Nationale Bioscoopbon activeren?

    Fysieke kaart

    Ja, als je een Nationale Bioscoopbon via deze website bestelt moet je de kaart zelf ná ontvangst activeren via de activeringslink die je per mail ontvangt (check ook jouw spambox). Ook als je een ander afleveradres hebt gekozen bij je bestelling dan moet je (de besteller) de kaart nog activeren en niet de ontvanger. 

    Mocht je de mail niet meer hebben dan kun je hier de kaart alsnog activeren. 

    Koop je de Nationale Bioscoopbon bij een van onze verkooppunten dan activeren zij de kaart automatisch voor jou zodra er een waarde wordt opgezet.


    E-voucher

    Nee, de e-voucher wordt automatisch geactiveerd. Hiervoor hoef je niets te doen. 

     

  • Waar kan ik de Nationale Bioscoopbon nog meer kopen?

    De Nationale Bioscoopbon kun je op deze website online bestellen. Daarnaast is de bon verkrijgbaar bij o.a. de bioscoop, het filmtheater, boekhandels, tabak & gemakszaken en speelgoedzaken. Kijk voor alle verkooppunten op de website. 

    Let op: gepersonaliseerde kaarten en e-vouchers kun je alleen via onze website bestellen. 

  • Wat kan ik doen met de Nationale Bioscoopbon?

    Met het tegoed op de Nationale Bioscoopbon kun je bioscoopkaartjes aanschaffen bij ruim 175 bioscopen en filmtheaters in Nederland. Je kan er geen eten of drinken mee kopen. De Nationale Bioscoopbon is een "waardebon" en het tegoed kan in delen worden besteed, maar niet contant worden uitbetaald. 

    Voorbeeld: heb je een cadeaukaart met een saldo van € 15,00 en je koopt een bioscoopkaartje van € 10,00, dan blijft er € 5,00 op jouw kaart staan, die je de volgende keer als deelbetaling kunt gebruiken. Wil je met een kaart t.w.v. € 15,00 bioscoopkaartjes kopen met een totale waarde van € 20,00, dan betaal je € 15,00 met de cadeaukaart en € 5,00 op een andere manier.

  • Kan ik mijn Nationale Bioscoopbon direct gebruiken?

    De Nationale Bioscoopbon is ná activatie 3 jaar geldig en direct te gebruiken. Heb je de Nationale Bioscoopbon zelf via deze website gekocht dan heb je deze ongeactiveerd per post ontvangen en moet je deze zelf nog activeren! Heb je de Nationale Bioscoopbon niet zelf besteld dan moet de besteller de bon activeren.

    Heb je via een van onze fysieke verkooppunten de Nationale Bioscoopbon gekocht dan hebben zij de cadeaukaart geactiveerd. Om het saldo en de uiterste geldigheidsdatum van uw Nationale Bioscoopbon te checken vul je hier de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale Bioscoopbon, onder de barcode.

    Heb je een Nationale Bioscoopbon bij een andere webshop (dan deze) besteld, dan kan het zijn dat jij (of de besteller) deze kaart via hun website moet activeren. Weet je het niet zeker, neem dan contact op met de desbetreffende webshop.

  • Wat is de geldigheidsduur van de Nationale Biscoopbon?

    De Nationale Bioscoopbon is ná activatie 3 jaar geldig. Hoe lang je bon nog geldig is, kunt je controleren bij de saldocheck op deze site.

  • Hoeveel saldo staat er op mijn Nationale Biscoopbon?

    Dit kun je controleren bij de saldocheck op deze site.  Je vult daar de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale Bioscoopbon, onder de barcode.

  • Waar kan ik zien tot wanneer mijn Nationale Bioscoopbon geldig is?

    Om de uiterste geldigheidsdatum van je Nationale Bioscoopbon te checken ga je naar saldocheck op deze site. Je vult daar de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale Bioscoopbon, bij de barcode.

    Mocht je nog vragen hebben óf problemen ondervinden met je kaart neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 040-2901653!

  • Wat kan ik met een MaDiWoDo Bioscoopkaart?

    De MaDiWoDo Bioscoopkaart is een cadeaukaart zonder geldelijke waarde. Het heeft de waarde van één bioscoopkaartje van een 2D film dat je kunt gebruiken op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag. Met uitzondering van erkende feestdagen en in de kerstvakantie. Toeslagen voor bijvoorbeeld 3D of Dolby Atmos moet je zelf bijbetalen. 

    Een MaDiWoDo Bioscoopkaart kun je niet online verzilveren maar alleen bij de kassa van de bioscoop of filmtheater. 

  • Hoe kan ik zien of en tot wanneer mijn MaDiWoDo Bioscoopkaart geldig is?

    Heb je een MaDiWoDo Bioscoopkaart gekregen, dan kun je op deze site bij saldo check controleren of jouw kaart wel/niet geldig is en wat de uiterste geldigheidsdatum is. Er wordt bij een MaDiWoDo Bioscoopkaart geen bedrag weergegeven.

  • Waar kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?

    De Nationale Bioscoopbon is geldig bij ruim 150 bioscopen én filmtheaters in Nederland. Op deze website worden alle bioscopen en filmtheaters vermeld waar de bonnen momenteel in te leveren zijn. Dit zijn er meer dan 150 en in de bioscoopzoeker is te vinden welke dat bij jou in de buurt zijn. Mis je een bioscoop, check dan de website van die bioscoop of jouw bon daar toch in te leveren is.

  • Hoe werkt het betalen met een Nationale Bioscoopbon?

    Je kunt met de Nationale Bioscoopbon betalen aan de kassa of bij de betaalautomaat van de bioscoop. Daarnaast kun je met de bon bij een aantal bioscopen online betalen. Check hiervoor de bioscoop van je keuze of het mogelijk is.

  • Waar kan ik de de pincode op de Nationale Biscoopbon vinden?

    Fysieke kaart
    De pincode kun je vinden onder de kraslaag op de achterkant van de Nationale Bioscoopbon. Deze code en het 19-cijferige kaartnummer heb je nodig bij het online verzilveren van de Nationale Bioscoopbon.

    E-voucher
    De pincode staat vermeld op de e-voucher (zonder kraslaag dus).

  • Hoe kan ik een e-voucher verzilveren?

    Je kunt de e-voucher zowel online (bij een aantal bioscopen) als bij de bioscoop verzilveren. Je kunt de e-voucher printen en meenemen naar de bioscoop. 

    Ook online kun je de e-voucher inwisselen bij verschillende bioscopen. Je hebt dan het 19-cijferige kaartnummer en de pincode nodig die op de pdf van de e-voucher staan. Check bij de betreffende bioscoop of online verzilveren mogelijk is.  

  • Wil je persoonlijk contact?

    Heb je een vraag die hierboven nog niet is beantwoord? Onze klantenservice helpt je graag verder via bioscoopbonservice@tresis.nl of via telefoonnummer 040-2901653. Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

  • Kan ik de MaDiWoDo bioscoopkaart online bestellen?

    Nee, de MaDiWoDo Bioscoopkaart kun je niet online bestellen. Voor meer informatie over het bestellen van de MaDiWoDo Biscoopkaart kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 035-6400017.

  • Ontvang ik ook een factuur?

    Wanneer je betaalt via iDEAL dan ontvang je bij de betaalbevestiging een PDF van de factuur.

    Als je kiest voor de betaalmethode 'overboeking' dan ontvang je een PDF van de factuur bij de orderbevestiging. Tevens ontvang je een email van onze paymentprovider Buckaroo met daarop het betaalkenmerk en het IBAN nummer waarop je het bedrag kunt overmaken.

  • Geldt er een minimale afname voor zakelijke bestellingen?

    Nee, er geldt geen minimale afname voor de Nationale Bioscoopbon.
    De MaDiWoDo Bioscoopkaart is alleen zakelijk te bestellen, vanaf 500 stuks. 

  • Kan ik korting krijgen wanneer ik grote aantallen bestel?

    Wij hanteren een kortingsstaffel bij bestellingen vanaf € 10.000,- voor fysieke Nationale Bioscoopbonnen met een standaard design of e-vouchers. 
    Korting op het produceren van Nationale Bioscoopbonnen met een eigen afbeelding geldt vanaf 500 stuks. 
    De MaDiWoDO Bioscoopkaart hanteert een inkoopstaffel met aantrekkelijke tarieven. 
    Voor meer informatie over onze kortingen kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 035-6400017.