Bezorgen en retour

Bezorgen & Retour

Digitale bonnen

Bestel je een digitale bioscoopbon? Dan ontvang je deze binnen enkele minuten in je inbox. Geen mail ontvangen? Check dan even je spamfolder.

Fysieke kaarten - gratis bezorging

Bestel je vóór 14.00 uur op een werkdag, dan bieden we je bestelling dezelfde dag aan bij PostNL. Bestellingen ná 14.00 uur of in het weekend worden de volgende werkdag verwerkt.

Voor bestellingen van meer dan 20 stuks kan de verwerking één werkdag langer duren.

Let op: PostNL levert doorgaans binnen 2 werkdagen, maar dit kunnen wij niet garanderen. Bestel dus op tijd, zeker rond feestdagen!

Retourneren

Je hebt het wettelijke recht om je online aankoop, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen na ontvangst te herroepen, zolang:

  • de bioscoopbon niet is gebruikt
  • het om een niet-gepersonaliseerde fysieke kaart gaat
  • de aankoop is gedaan via www.bioscoopbon.nl

Zo werkt retourneren:

  1. Vraag een herroepingsformulier aan bij de klantenservice via ons contactformulier of stuur vraag het aan door een e-mail te sturen aan bioscoopbonservice@tresis.nl.
  2. Je ontvangt het herroepingsformulier per mail en deze stuur je samen met de kaarten per post terug naar ons retouradres (gegevens staan op het formulier)

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Zodra we de kaarten hebben ontvangen én gecontroleerd, storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

Let op: Digitale bonnen kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn gepersonaliseerd en vallen onder een wettelijke uitzondering.