Veelgestelde vragen

Bestel je via onze website dan geef je met de Nationale Bioscoopbon altijd een persoonlijke beleving cadeau. Het bestellen begint met het creëren van deze beleving. Je kiest een thema, een bedrag en kan de bon prop vol stoppen met teksten en gifjes van leuke tips en gratis suggesties. Zoals bijvoorbeeld samen in een love seat, lekker napraten na de film of tip je favoriete bioscoop of filmtheater.  Dit kan je zo verrassend maken als je zelf wilt.

Ben je klaar, dan kies je hoe je de bon wilt versturen; digitaal of óók per post. In dat geval ontvang je de bekende fysieke zwarte kaart en wordt de digitale beleving via een QR code met de verpakking meegestuurd.

De bon is een suggestie van de gever maar kan ingewisseld worden voor een film naar keuze.

De Nationale Bioscoopbon is geldig bij alle bioscopen en filmtheaters van Nederland. Alle bioscoopbonnen, ook persoonlijke bonnen, zijn te besteden aan een film naar keuze.

Het tegoed is 5 jaar geldig en kan in delen besteed worden. In te wisselen aan de kassa of bij een groot aantal bioscopen ook online. Het tegoed kan niet worden besteed aan eten en drinken.

Je ontvangt per digitale bon een verrassende mail met een link naar de persoonlijke bon. Deze mail kan kan je doorsturen naar de ontvanger(s) op het door jouw gewenste moment.

Deze keuze krijg je nádat je een digitale bon hebt samengesteld. Je ontvangt dan de zwarte fysiek kaart mét digitale bon, die via een QR code op de verpakking wordt meegestuurd. Dit is dus een extra leuke verrassing voor de ontvanger.

Via de website verkopen we geen zwarte kaarten zonder digitale bon. Wil je dit toch, dan kan je een kaart kopen bij een van de vele fysieke verkooppunten. Zakelijke klanten kunnen contact opnemen met onze salesafdeling.

Jazeker, je kan per bestelling van alles combineren. Je kan meerdere unieke digitale bonnen maken. En je kan dit ook combineren met de zwarte fysieke kaart. 

Afhankelijk van je keuze ontvang je dan een of meerdere mails van ons. Je ontvangt per persoonlijke bon een mail. Dus bestel je 2 digitale bonnen dan ontvang je twee verrassende mails die je kan forwarden naar de ontvanger. Bestel je bijvoorbeeld 10 stuks van dezelfde digitale bon dan ontvang je ook 10 mailtjes. 

Hou er rekening mee dat wij momenteel maar naar 1 e-mailadres en 1 postadres per bestelling kunnen versturen.

Nee hoor, alle online bestellingen worden gratis bezorgd. 

Je kan kiezen voor iDEAL óf Credit Card.

Zakelijke bestellingen kunnen ook op factuur. Bel dan op even met onze salesafdeling op 020-4266101 of mail naar sales@bioscoopbon.nl

Zakelijke klanten kunnen een factuur aanvragen bij onze salesafdeling of op factuur bestellen. 

Digitale bonnen ontvang je binnen enkele minuten in je inbox en kan je doorsturen wanneer jij wenst.

Fysieke kaarten (tot 20 stuks) die besteld zijn vóór 14.00 uur worden dezelfde dag aangeboden aan PostNL. Bestellingen ná 14.00 uur de volgende werkdag. Bestellingen in het weekend óf op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en aangeboden.

Meer dan 20 stuks, dan kan het mogelijk een dagje langer duren. Ná aanbieding aan PostNL, wordt er meestal binnen 2 werkdagen geleverd. Wij hebben hier echter geen invloed op!

Ja. Je kunt 1 adres opgeven als je een fysieke kaart besteld dus dit kan ook van de ontvanger zijn. Let er dan wel op dat je momenteel nog geen verzenddatum kan kiezen dus ná bestelling wordt er meestal binnen 2-3 werkdagen geleverd.

Digitale bonnen verzenden we momenteel alleen naar de besteller.

Via de website kan je momenteel naar 1 post – of mailadres versturen.

Zakelijke klanten kunnen via onze salesafdeling wel een offerte aanvragen om fysieke kaarten naar meerdere adressen te laten bezorgen.

Tot 19 stuks kan door de brievenbus.

Vanaf 20 stuks versturen we het als pakketje (op onze kosten) via GLS (General Logistics Systems).
Let op: Pakketjes kunnen niet bezorgd worden op een postbusnummer!

Bestellingen kunnen niet geannuleerd of retour gezonden worden.

Digitale bonnen en fysiek kaarten die in de winkel worden gekocht zijn direct geactiveerd.
Alleen fysieke bonnen, besteld via deze site worden ongeactiveerd verstuurd. Hiervoor worden activeerinstructies per email verstuurd. 

Voor het activeren van de kaart ga je naar Activeer. Vergeet niet het kaartnummer van de  bioscoopbon (staat onder de barcode) en de activeringscode bij de hand te hebben.

Let op: kaarten die voor 13 juni 2022 zijn gekocht via deze website worden niet herkend door onze activeermodule, daarom hebben we ze alvast voor je geactiveerd. Dit geldt voor kaarten met een activeercode van 5 cijfers.

Check dan even je ongewenste mail (spam). Niet gevonden, bel dan even met onze klantenservice (werkdagen van 09.00-17.00 uur via: 040-2901653, bioscoopbonservice@tresis.nl)


De nieuwe Nationale bioscoopbon mét digitale persoonlijke beleving is alléén te koop via deze website.

De fysieke zwarte kaarten (zonder digitale bon) zijn ook verkrijgbaar bij de bioscoop en het filmtheater en de bijna alle tabak & gemakszaken en supermarkten, in totaal bij meer dan 10.000 verkooppunten in Nederland.

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan even contact op met onze klantenservice:  040-2901653 of via bioscoopbonservice@tresis.nl

Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

De Nationale Bioscoopbon is geldig bij alle bioscopen en filmtheaters van Nederland. Alle bioscoopbonnen, ook persoonlijke bonnen, zijn te besteden aan een film naar keuze.

Het tegoed is 5 jaar geldig en kan in delen besteed worden. In te wisselen aan de kassa of bij een groot aantal bioscopen ook online. Het tegoed kan niet worden besteed aan eten en drinken.

Dit kan aan de kassa, of bij een betaalautomaat van de bioscoop. Scan daar je barcode van je bon.

Daarnaast kun je bij veel bioscopen ook online betalen. Dit kan als de Nationale Bioscoopbon als betaalmethode wordt aangeboden. Je hebt dan naast de 19 cijferige barcode ook een pincode nodig.
De pincode vind je onder de kraslaag op de achterkantzijde van de kaart.  Bij E-vouchers staat deze in de vouchers vermeld. Bij de nieuwe persoonlijke digitale bon vind je al deze gegevens als je op ‘inwisselen' klikt binnen je digitale bon.

Heb jij een persoonlijke digitale bioscoopbon ontvangen dan vind je de barcode in jouw digitale bon. Open de digitale bon en klik rechtsboven op 'inwisselen', daar vind je de unieke barcode en pincode van jouw bioscoopbon.

Heb je een E-voucher met de oude versie van de Nationale Bioscoopbon dan staan de barcode en pincode in de PDF van de E-voucher.

Is er iets mis gegaan bij het online betalen met de bioscoopbon bij een bioscoop? Heb dan even geduld, het saldo wordt automatisch terug gestort. Hoe lang dit duurt is afhankelijk van de bioscoop. Heb je het na 24 uur niet terug neem dat contact op met de betreffende bioscoop, die moet het saldo aan je teruggeven dat kunnen wij helaas niet voor je doen.

Nee, het saldo kan alleen aan tickets worden besteed.

Heb je een persoonlijke digitale bon dan staat deze informatie bij de je barcode in je digitale bon. Dit wordt zichtbaar als je in je bon rechtsboven op 'inwisselen' klikt. 

Voor E-vouchers en fysieke kaarten check je dit via de saldochecker op deze site . Je hebt dan de 19-cijferige code van je bon nodig. Deze code staat op onder de barcode op de achterzijde van je kaart of in je digitale bon.

De Nationale Bioscoopbon is ná activatie 5 jaar geldig!

Digitale bonnen en fysiek kaarten die in de winkel worden gekocht zijn direct geactiveerd.
Alleen fysieke bonnen, besteld via deze site worden ongeactiveerd verstuurd. Hiervoor worden activeerinstructies per email verstuurd. 

Voor het activeren van de kaart ga je naar Activeer. Vergeet niet het kaartnummer van de  bioscoopbon (staat onder de barcode) en de activeringscode bij de hand te hebben.

Let op: kaarten die voor 13 juni 2022 zijn gekocht via deze website worden niet herkend door onze activeermodule, daarom hebben we ze alvast voor je geactiveerd. Dit geldt voor kaarten met een activeercode van 5 cijfers.

Check dan even je ongewenste mail (spam). Niet gevonden, bel dan even met onze klantenservice (werkdagen van 09.00-17.00 uur via: 040-2901653, bioscoopbonservice@tresis.nl)


De MaDiWoDo Bioscoopkaart is een cadeaukaart zonder geldelijke waarde. Het heeft de waarde van één bioscoopkaartje van een 2D film dat je kunt gebruiken op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag. Met uitzondering van erkende feestdagen en in de kerstvakantie. Toeslagen voor bijvoorbeeld 3D of Dolby Atmos moet je zelf bijbetalen. 

Een MaDiWoDo Bioscoopkaart kun je niet online verzilveren maar alleen bij de kassa van de bioscoop of filmtheater. De MaDiWoDo is vanaf uitgifte 2 jaar geldig. 

Dit kan je checken via onze saldochecker. Er wordt bij een MaDiWoDo Bioscoopkaart geen bedrag weergegeven.

Papieren bioscoopbonnen, zonder einddatum, worden niet meer uitgegeven door de Nationale Bioscoopbon, maar kun je bij een aantal bioscopen en filmtheaters aan de kassa nog wel inwisselen. Dit geldt helaas niet overal omdat de meeste bioscopen en filmtheaters inmiddels veel gedigitaliseerd hebben. Online kun je de papieren bon niet inwisselen.

Om het voor jou, en eerlijk is eerlijk, ook voor de bioscopen en filmtheaters een stuk makkelijker te maken, willen we je vragen om je papieren bioscoopbon(nen) naar ons op te sturen. Je krijgt dan van ons een  Nationale Bioscoopbon opgestuurd met een gelijke waarde van je papieren bon + €1,- voor de verzendkosten die jij hebt gemaakt om jouw bon op de post te doen.

Je bon kun je o.v.v. je naam en postadres sturen aan: Servicedesk Nationale Bioscoopbon, Avignonlaan 25, 5627 GA Eindhoven

 

 

 

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan even contact op met onze klantenservice:  040-2901653 of via bioscoopbonservice@tresis.nl

Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

Via deze website kan je alleen persoonlijke digitale bioscoopbonnen én fysieke kaarten met beleving bestellen. 

Wil je geen beleving bestellen maar alleen een kaart of E-voucher, dan kan dat via ons salesafdeling.

Oók als je op factuur wilt bestellen vragen we je even contact met ons op te nemen via:

sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101

Kijk ook eens hier of bij de veelgestelde vragen 'bestellen' alles over hoe je deze bonnen via de website besteld.

 

Zakelijke klanten kunnen een factuur aanvragen bij onze salesafdeling of op factuur bestellen. 

Tuurlijk, neem dan contact op met onze salesafdeling: sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101

Dat kan, maar nog niet als je bestelt via deze website. Wel kan je een persoonlijk berichtje toevoegen namens een bedrijf als je de bon aan het samenstellen bent. 

Wil je graag een bedrijfslogo laten toevoegen dan kan dat alleen op de fysieke zwarte kaart die je kan bestellen via onze salesafdeling. Dit zijn dan kaarten zonder digitale beleving!

Een eigen logo in de digitale bon toevoegen kan momenteel nog niet maar we werken eraan om dit binnenkort aan te kunnen bieden via deze website.

sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.

Via de website kan je momenteel naar 1 post – of mailadres versturen.

Zakelijke klanten kunnen via onze salesafdeling wel een offerte aanvragen om fysieke kaarten naar meerdere adressen te laten bezorgen.

De MaDiWoDo Bioscoopkaart is een cadeaukaart zonder geldelijke waarde. Het heeft de waarde van één bioscoopkaartje van een 2D film dat je kunt gebruiken op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag. Met uitzondering van erkende feestdagen en in de kerstvakantie. Toeslagen voor bijvoorbeeld 3D of Dolby Atmos moet je zelf bijbetalen. 

Een MaDiWoDo Bioscoopkaart kun je niet online verzilveren maar alleen bij de kassa van de bioscoop of filmtheater. De MaDiWoDo is vanaf uitgifte 2 jaar geldig. 

Nee, deze kan je alleen bestellen via onze salesafdeling:sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.

Onze salesafdeling is op werkdagen bereikbaar voor je vragen en informeert je graag naar alle mogelijkheden met een van onze bonnen!  Contact: sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.