Digitale bonnen ontvang je binnen enkele minuten in je inbox en kan je doorsturen wanneer jij wenst (vergeet niet je spam te checken)

Fysieke kaarten (tot 20 stuks) die besteld zijn vóór 14.00 uur worden dezelfde dag aangeboden aan PostNL. Bestellingen ná 14.00 uur de volgende werkdag. Bestellingen in het weekend óf op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en aangeboden.

Meer dan 20 stuks, dan kan het mogelijk een dagje langer duren.

Let op: Ná aanbieding aan PostNL, wordt er meestal binnen 2 werkdagen geleverd. Wij hebben hier echter geen invloed op!

NB: PostNL duurt er momenteel wat langer over dus bestel op tijd. 

De Nationale Bioscoopbon is geldig bij alle bioscopen en filmtheaters van Nederland. Te besteden aan een film naar keuze.

Het tegoed is 5 jaar geldig en kan in delen besteed worden. In te wisselen aan de kassa of bij een groot aantal bioscopen ook online. Het tegoed kan niet worden besteed aan eten en drinken.

Digitale bonnen en fysieke kaarten die in de winkel worden gekocht zijn direct geactiveerd.
Alleen fysieke bonnen, besteld via deze site worden ongeactiveerd verstuurd. Hiervoor worden activeerinstructies per e-mail verstuurd. 

Voor het activeren van de kaart ga je naar Activeer. Vergeet niet het kaartnummer van de  bioscoopbon (staat onder de barcode) en de activeringscode bij de hand te hebben.

Heb je meerdere bonnen besteld dan is het activeren van 1 kaart genoeg. Alle andere kaarten worden dan automatisch mee geactiveerd.

NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.

Let op: kaarten die voor 13 juni 2022 zijn gekocht via deze website worden niet herkend door onze activeermodule, daarom hebben we ze alvast voor je geactiveerd. Dit geldt voor kaarten met een activeercode van 5 cijfers.

Bestel je via onze website dan geef je met de Nationale Bioscoopbon altijd een persoonlijke beleving cadeau. Het bestellen begint met het creëren van deze beleving. Je kiest een thema, een bedrag en vult deze aan met gifjes en stickers. Dit kan je zo verrassend maken als je zelf wilt.

Ben je klaar, dan kies je hoe je de bon wilt versturen;  geheel digitaal of óók per post. Dan ontvang je de bekende fysieke zwarte kaart en wordt de digitale beleving via een QR code met de verpakking meegestuurd.

De bon is een suggestie van de gever maar kan ingewisseld worden voor een film naar keuze.

Wil je een fysieke kaart zonder beleving, kies dan de optie 'standaard bon' op de homepage.

Maar kijk ook eens bij 'Maak een Bon', hier kan je een persoonlijke beleving toevoegen aan de standaard fysiek pas. Dit is gratis en snel gemaakt in een leuk thema. Je ontvangt dan de zwarte fysieke kaart mét digitale beleving, die via een QR code op de verpakking wordt meegestuurd. Dit is dus een extra leuke verrassing voor de ontvanger. Je ontvangt dus alles per post!

zakelijk bestellen?

Ga dan naar Zakelijk.

 

Je ontvangt per digitale bon een verrassende mail met een link naar de persoonlijke bon. Deze mail kan je doorsturen naar de ontvanger(s) op het door jouw gewenste moment.

Bestel je meer dan 10 stuks dan bundelen we jouw bonnen. Je ontvangt dan 1 mail met daarin de linkjes van al jouw digitale bonnen. Daarbij ontvang je ook een CSV bestand met de linkjes, zodat je deze makkelijk kan bewaren en versturen wanneer het jou uitkomt.

Check dan eerst je ongewenste mail (spam). Niet gevonden, bel dan met onze klantenservice (werkdagen van 09.00-17.00 uur via: 040-2901653, bioscoopbonservice@tresis.nl)

NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.

Jazeker, je kan per bestelling van alles combineren. Je kan meerdere unieke digitale bonnen maken. En je kan dit ook combineren met de zwarte fysieke kaart. 

Afhankelijk van je keuze ontvang je dan een of meerdere mails van ons. Je ontvangt per persoonlijke bon een mail. Dus bestel je 2 digitale bonnen dan ontvang je twee verrassende mails die je kan forwarden naar de ontvanger. Bestel je meer dan 10 stuks van dezelfde digitale bon dan ontvang je een gebundelde mail met daarin alle linkjes van jouw bonnen. Daarbij ontvang je ook een CSV bestand met de linkjes, zodat je deze makkelijk kan bewaren en versturen wanneer het jou uitkomt.

Hou er rekening mee dat wij momenteel maar naar 1 e-mailadres en 1 postadres per bestelling kunnen versturen.

Er zijn geen kosten. Wij nemen de bezorgkosten voor onze rekening! 

Je kan kiezen voor iDEAL óf Credit Card of SEPA Overboeking.

Kies je voor overboeking dan verwerken wij je order pas nadat wij jouw betaling hebben ontvangen. Je ontvangt dan een betaalmail met daarin een betaallink. Ook kan je betalen via een bankoverschrijving. Houd er dan rekening mee dat het verwerken 2 werkdagen kan duren.

Zakelijke bestellingen kunnen ook op factuur. Bel dan op even met onze salesafdeling op 020-4266101 of mail naar sales@bioscoopbon.nl

Bij alle bestellingen wordt automatisch een factuur meegestuurd.

Heb je voor een SEPA overboeking een factuur nodig, óf wil je op factuur bestellen, neem dan contact met onze salesafdeling:  sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101. 

Ja. Je kunt 1 adres opgeven als je een fysieke kaart besteld dus dit kan ook van de ontvanger zijn. Let er dan wel op dat je momenteel nog geen verzenddatum kan kiezen dus ná bestelling wordt er meestal binnen 2-3 werkdagen geleverd.

Digitale bonnen verzenden we momenteel alleen naar de besteller.

Via de website kan je momenteel naar 1 post – of mailadres versturen.

Zakelijke klanten kunnen via onze salesafdeling wel een offerte aanvragen om fysieke kaarten naar meerdere adressen te laten bezorgen.

Tot 19 stuks kan door de brievenbus.

Vanaf 20 stuks versturen we het als pakketje (op onze kosten) via GLS (General Logistics Systems).
Let op: Pakketjes kunnen niet bezorgd worden op een postbusnummer!

Bestellingen kunnen niet geannuleerd of retour gezonden worden.

De nieuwe Nationale bioscoopbon mét digitale persoonlijke beleving is alléén te koop via deze website.

De fysieke zwarte kaarten (zonder digitale bon) zijn ook verkrijgbaar bij de bioscoop en het filmtheater en de bijna alle tabak & gemakszaken en supermarkten, in totaal bij meer dan 10.000 verkooppunten in Nederland.

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan even contact op met onze klantenservice:  040-2901653 of via bioscoopbonservice@tresis.nl

Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

Dit kan aan de kassa, of bij een betaalautomaat van de bioscoop. Scan daar je barcode van je bon.

Daarnaast kun je bij veel bioscopen ook online betalen. Dit kan als de Nationale Bioscoopbon als betaalmethode wordt aangeboden. Je hebt dan naast de 19 cijferige barcode ook een pincode nodig.
De pincode vind je onder de kraslaag op de achterkantzijde van de kaart.  Bij E-vouchers staat deze in de vouchers vermeld. Bij de nieuwe persoonlijke digitale bon vind je al deze gegevens als je op ‘inwisselen' klikt binnen je digitale bon.

De Nationale Bioscoopbon is geldig bij alle bioscopen en filmtheaters van Nederland. Te besteden aan een film naar keuze.

Het tegoed is 5 jaar geldig en kan in delen besteed worden. In te wisselen aan de kassa of bij een groot aantal bioscopen ook online. Het tegoed kan niet worden besteed aan eten en drinken.

Digitale bonnen en fysieke kaarten die in de winkel worden gekocht zijn direct geactiveerd.
Alleen fysieke bonnen, besteld via deze site worden ongeactiveerd verstuurd. Hiervoor worden activeerinstructies per e-mail verstuurd. 

Voor het activeren van de kaart ga je naar Activeer. Vergeet niet het kaartnummer van de  bioscoopbon (staat onder de barcode) en de activeringscode bij de hand te hebben.

Heb je meerdere bonnen besteld dan is het activeren van 1 kaart genoeg. Alle andere kaarten worden dan automatisch mee geactiveerd.

NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.

Let op: kaarten die voor 13 juni 2022 zijn gekocht via deze website worden niet herkend door onze activeermodule, daarom hebben we ze alvast voor je geactiveerd. Dit geldt voor kaarten met een activeercode van 5 cijfers.

Nee, het saldo kan alleen aan tickets worden besteed.

De MaDiWoDo is een voucher zonder geldelijke waarde. De MaDiWoDo heeft de waarde van een standaard 2D-filmticket die je kunt gebruiken op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag. Nationale feestdagen en de kerstvakantie zijn uitgezonderd.

Voor speciale voorstellingen zoals concerten, 3D, 4D, Imax etc. geldt een toeslag. Op dit moment kun je met de MaDiWoDo nog niet online reserveren. Je levert de MaDiWoDo in bij de kassa van je bioscoop of filmtheater naar keuze in ruil voor toegang tot een 2D-voorstelling. De MaDiWoDo is in te wisselen bij alle bioscopen en bijna alle filmtheaters in Nederland. De MaDiWoDo is na uitgifte 2 jaar geldig.

Is er iets mis gegaan bij het online betalen met de bioscoopbon bij een bioscoop? Heb dan even geduld, het saldo wordt automatisch terug gestort. Hoe lang dit duurt is afhankelijk van de bioscoop. Heb je het na 24 uur niet terug neem dat contact op met de betreffende bioscoop, die moet het saldo aan je teruggeven dat kunnen wij helaas niet voor je doen.

Heb jij een persoonlijke digitale bioscoopbon ontvangen dan vind je de barcode in jouw digitale bon. Open de digitale bon en klik rechtsboven op 'inwisselen', daar vind je de unieke barcode en pincode van jouw bioscoopbon.

Heb je een E-voucher met de oude versie van de Nationale Bioscoopbon dan staan de barcode en pincode in de PDF van de E-voucher.

Heb je een persoonlijke digitale bon dan staat deze informatie bij de je barcode in je digitale bon. Dit wordt zichtbaar als je in je bon rechtsboven op 'inwisselen' klikt. 

Voor E-vouchers en fysieke kaarten check je dit via de saldochecker op deze site . Je hebt dan de 19-cijferige code van je bon nodig. Deze code staat op onder de barcode op de achterzijde van je kaart of in je digitale bon.

De Nationale Bioscoopbon is ná activatie 5 jaar geldig!

Check dan eerst je ongewenste mail (spam). Niet gevonden, bel dan met onze klantenservice (werkdagen van 09.00-17.00 uur via: 040-2901653, bioscoopbonservice@tresis.nl)

NB. Niet geactiveerde kaarten worden automatisch na 4 weken door ons geactiveerd.

Dit kan je checken via onze saldochecker. Er wordt bij een MaDiWoDo Bioscoopkaart geen bedrag weergegeven.

Papieren bioscoopbonnen, zonder einddatum, worden niet meer uitgegeven door de Nationale Bioscoopbon, maar kun je bij een aantal bioscopen en filmtheaters aan de kassa nog wel inwisselen. Dit geldt helaas niet overal omdat de meeste bioscopen en filmtheaters inmiddels veel gedigitaliseerd hebben. Online kun je de papieren bon niet inwisselen.

Om het voor jou, en eerlijk is eerlijk, ook voor de bioscopen en filmtheaters een stuk makkelijker te maken, willen we je vragen om je papieren bioscoopbon(nen) naar ons op te sturen. Je krijgt dan van ons een  Nationale Bioscoopbon opgestuurd met een gelijke waarde van je papieren bon + €1,- voor de verzendkosten die jij hebt gemaakt om jouw bon op de post te doen.

Je bon kun je o.v.v. je naam, postadres en emailadres/telefoonnummer sturen aan: Servicedesk Nationale Bioscoopbon, Avignonlaan 25, 5627 GA Eindhoven

 

 

 

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan even contact op met onze klantenservice:  040-2901653 of via bioscoopbonservice@tresis.nl

Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

Op onze zakelijke pagina hebben we alle mogelijkheden voor je op op een rijtje gezet.

Heb je daarna nog vragen of wil je bijvoorbeeld op factuur bestellen dan horen we het graag via:

sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101

 

Bij alle bestellingen wordt automatisch een factuur meegestuurd.

Heb je voor een SEPA overboeking een factuur nodig, óf wil je op factuur bestellen, neem dan contact met onze salesafdeling:  sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101. 

Bestel je online dat kan je kiezen voor SEPA Overboeking. Je ontvangt dan van onze betaalprovider MOLLIE een mail met een link om over te boeken. Ná betaling ontvang je van ons een orderbevestiging en factuur.

Heb je vóóraf een factuur nodig, bestel dan via onze afdeling sales:sales@bioscoopbon.nl of bel 020-4266101.

 

Dat kan, als je een persoonlijke bon besteld via de de pagina zakelijk.

Wil je graag een bedrijfslogo printen op een fysieke kaart, neem dan contact met ons op:

sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.

Via de website kan je momenteel naar 1 post – of mailadres versturen.

Zakelijke klanten kunnen via onze salesafdeling wel een offerte aanvragen om fysieke kaarten naar meerdere adressen te laten bezorgen.

De MaDiWoDo is een voucher zonder geldelijke waarde. De MaDiWoDo heeft de waarde van een standaard 2D-filmticket die je kunt gebruiken op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag. Nationale feestdagen en de kerstvakantie zijn uitgezonderd.

Voor speciale voorstellingen zoals concerten, 3D, 4D, Imax etc. geldt een toeslag. Op dit moment kun je met de MaDiWoDo nog niet online reserveren. Je levert de MaDiWoDo in bij de kassa van je bioscoop of filmtheater naar keuze in ruil voor toegang tot een 2D-voorstelling. De MaDiWoDo is in te wisselen bij alle bioscopen en bijna alle filmtheaters in Nederland. De MaDiWoDo is na uitgifte 2 jaar geldig.

Nee, deze kan je alleen bestellen via onze salesafdeling:sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.

Alleen voor bedrijven! Minimaal 500 stuks.

Onze salesafdeling is op werkdagen bereikbaar voor je vragen en informeert je graag naar alle mogelijkheden met een van onze bonnen!  Contact: sales@bioscoopbon.nl of 020-4266101.